וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 68 שנים ביחד: מתו בהפרש שעתיים

5.6.2014 / 19:53

אליעזר ואטי גרובר, בני זוג בשנות ה-90 לחייהם נפטרו היום בהפרש של שעתיים זה מזו. "אומנם הם לא היו צעירים אבל לאבד את שני ההורים שלך בפעם אחת, זה לא קל"

אליעזר ואטי גרובר. באדיבות המשפחה
אליעזר ואטי גרובר/באדיבות המשפחה

בחייהם ובמותם לא נפרדו: אליעזר ואטי גרובר, בני זוג בשנות ה-90 לחייהם שהתגוררו ביישוב הדתי קרני שומרון נפטרו היום (חמישי) בהפרש של שעתיים זה מזו בבית החולים "מעיניי הישועה" בבני ברק.

עוד בוואלה! יהדות
למה החרדים מפחדים מהאבולוציה?
תיקון ליל שבועות: תיקון ליל חפירות
הכירו את רות המואבייה 2014
למה שומעים על פחות אלימות בבתי ספר דתיים?

אליעזר ואטי, בני 91, ניצולי שואה, נישאו לפני 68 שנים ולאחרונה עברו להתגורר בביתו של בנם יוסי בקרני שומרון. לפני 4 ימים, אליעזר חש ברע ואושפז במחלקה פנימית בבית החולים שם העביר את חג השבועות.

הבוקר, התלוננה אטי על כאבים חזקים בבטן ובני משפחתה הובילו אותה לבית החולים שם התקבלה בחדר המיון. תוך זמן קצר מצבה הידרדר ולמרות פעולות ההחייאה היא נפטרה. שעתיים לאחר מכן, מצבה של בעלה הידרדר, הוא הועבר למחלקה לטיפול נמרץ שם נפטר.

"זה קשה מאד", אומר יוסי בנם בשיחה עם וואלה! יהדות, "אומנם הם לא היו צעירים אבל לאבד את שני ההורים שלך בפעם אחת, זה לא קל". הוא מספר כי חג השבועות עבור הוריו היה תאריך קשה, "אבא תמיד עלה לתורה וערך אזכרה למשפחתו שנספתה לפני 70 שנה באושוויץ. עכשיו התאריך הזה ייזכר כקשה פי כמה".

פרופסור מרדכי רביד, מנהל בית החולים מעייני הישועה סיפר לוואלה! יהדות כי צוות בית החולים עשה כל שביכולתו כדי להציל את חייהם. "פטירתם של בני הזוג בהפרש זמן קצר היא צירוף מקרים". לדבריו, "בגיל כזה כבר צפויים לעזוב את העולם אבל אין קשר בין שתי הפטירות".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully