וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב לבנון: כל רכב ערבי הוא מוסד טרור

10.11.2014 / 23:13

רב השומרון אליקים לבנון אמר כי הפתרון נגד פיגועי דריסה הוא לאסור תדלוק ונסיעה של מכוניות ערביות. "כל תחנת דלק שמספקת דלק למכוניות ערביות, זו תחנה שמספקת נשק ותחמושת"

אליקים לבנון , רב היישוב אלון מורה, ראש ישיבת ברכת יוסף ביישוב, חבר הנהלת מועצת יש"ע המתחדשת, חבר ועד רבני יש"ע ורב אזורי של השומרון, יולי 2011. עומר מירון
הרב אליקים לבנון/עומר מירון

על רקע גל הטרור המתמשך, הרב אליקים לבנון, ראש הישיבה באלון מורה ורב המועצה האזורית שומרון, אמר הערב (שני) כי הפתרון נגד פיגועי הדריסה הוא לאסור תדלוק של מכוניות ערביות. "כל מכונית היא מוסד טרור וכל תחנת דלק שמספקת דלק למכוניות ערביות שנוסעות בכבישים, זו תחנה שמספקת נשק ותחמושת".

בוואלה! יהדות לא מפחדים משאלות

הרב שך: האדם שאהב את היחיד והנהיג את כל הדור

אסור לפנות למתקשרים - עבודה זרה ממש

חבר מועצת ש"ס לנתניהו: סגור את הר הבית ליהודים

במהלך ריאיון ב"רדיו קול חי", נשאל הרב איך ניתן לממש את הפתרון "הרי לא כולם מחבלים?". הרב השיב כי "ממשלת ישראל, המשטרה וכוחות הביטחון עומדים אין אונים ובמלחמה נוקטים בכל אמצעי ההגנה שמדינה כמדינה מתגוננת. בואו נגדיר לעצמנו מטרה פשוטה: למגר את הטרור".

"התקלה בתחנת הדלק - טעות אנוש". דניאל בוק
"תחנת דלק שמספקת דלק למכוניות ערביות זו תחנה שמספקת נשק ותחמושת"./דניאל בוק

הרב הציע גם שמכוניות ערביות לא יוכלו לנוע על כבישי ישראל. "אסור למכוניות ערביות לצאת מערים ערביות. ערבים שירצו ייסעו באוטובוסים. מי שמשתמש ברכב פרטי כדי לתקוף ולהרוג אנשים לא יסע במכוניות", כך לדבריו "זה יהיה שבוע, שבועיים או חודש עד שהרחוב הערבי יירגע ויבין שבמדינה יש סדר".

רב השומרון גם הוסיף כי "פגעים שבאים עלינו באים לרומם אותנו ולא כדי להוריד לנו את הרוח. כשהקדוש ברוך הוא מחליט על אינתיפאדה חדשה, זו החלטה אלוקית שבאה לעורר אותנו. צריך לנצל את הרגעים הקשים האלה כדי לדעת שאנחנו בתהליך התקדמות רצוף". לבנון אמר כי תנאי הקיום לכך הוא האחדות בעם, "בואו נפסיק להילחם איש ברעהו".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully