וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן למחול אחד לשני, כי לכל צ'ק יש גם פירעון

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

1.12.2020 / 12:33

בשיעורו של האדמו"ר הרב ישאיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, הוא התייחס למגיפת הקורונה ולשלב הבא, הצפוי להגיע אלינו. ומה הפתרון? צפו בדברים

על פי האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו, מגיפת הקורונה היא חלק בלתי נפרד מ"חבלי משיח", המקרבים אותנו לגאולה ולביאת המשיח. לדבריו של האדמו"ר, כעת אנחנו עומדים בפני השלב הבא - השלב השני של "חבלי משיח".

ומהו אותו שלב? "צריך לדעת שהמגיפה שעברנו היא שלב אחד בכל 'חבלי המשיח'. עכשיו מגיע השלב של המלחמות", אמר הרב פינטו. לדבריו, "יעשו חס ושלום דברים לא טובים. צריך להיות חזקים ולהתפלל, כי נכנסים כעת לשלב שני של חבלי משיח".

הרב פינטו הוסיף בשיעורו כי הדרך להינצל היא דבקות בה' ונתינה לשני: "זה זמן של דבקות בה', חזקה ביותר. אדם צריך להיות עם אהבת חינם ועם נתינה לשני. 'אל תזכור לנו עוונות ראשונים'. שכל אחד ימחל לשני מכל הלב, ויאהב את השני מכל הלב. כל אחד ינסה לשפוט את השני לכף זכות ולא לכף חובה. כי לשפוט לכף חובה כל היום זה הדבר הקל ביותר".

"לדבר רע זה קל", הוסיף הרב פינטו בשיעורו. "אדם אמר לפלוני 'אתה ככה וככה', הוא חילק צ'קים, אחר כך כל הצ'קים - מגיע יום הפירעון שלהם. לפעמים זה לוקח שעה, לפעמים שבוע, לפעמים שנה, אבל כל מילה שאנחנו מוצאים מהפה, על הכל אלוקים יבוא במשפט. בסוף מגיע החשבון של הדואר".

צפו בדבריו המלאים של הרב פינטו.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully