וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוכה בצל הקורונה: חנוכיות ענק, בניינים מקושטים, ושיירות אור

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

15.12.2020 / 15:41

לאור אווירת החג הלא שגרתית, חב"ד מתפעל שלושה מיזמים מיוחדים, כולל העברת הדלקת הנרות אל שכונות הערים והכניסות לבניינים והגעה לקשישים ומשפחות רווחה עם הפתעות לחג ותלושי מזון

חנוכה חב"ד יהדות. צעירי חב"ד,
חב"ד מביא את הדלקת הנרות אל תוך השכונות/צעירי חב"ד

ימי החנוכה שכבר עברו עלינו עם אתגרי הקורונה גרמו לחב"ד להמציא מחדש את פעילויות החג הרגילות. האירועים הגדולים של חב"ד בחנוכה, עם הדלקות הנרות המרכזיות, המוני היהודים ועוד משודרות בחג הזה בזום ובמקומם מפעיל הארגון שלושה מיזמים מקסימים ושובי לב.

הראשון מעביר את ההדלקות מכיכרות העיר אל השכונות המנומנמות, כאשר מאות חנוכיות בגובה 2.5 מטרים נגררות על גבי עגלות ומודלקות בלפידים מול אשכולות בניינים.

השני נקרא "בניין מדליק" - שלוחי חב"ד מתאמים מול ועדי הבניינים הדלקות בלובי, כאשר הדיירים מקשטים את המקום והאירוע נערך עם חנוכייה בגובה 1.5 מטר ונרות צבעוניים. נכון להיום, כ-50 אלף בניינים משתתפים במיזם היפהפה הזה.

חנוכה חב"ד יהדות. צעירי חב"ד,
קשישים ומשפחות רווחה נהנים מביקורי בית/צעירי חב"ד

המיזם השלישי מופנה אל הקשישים ואל משפחות הרווחה, אוכלוסיות שנותרות בבתיהם בימי הקורונה. אלפי מתנדבים מגיעים אליהם עם ערכה מהודרת ובה הפתעות רבות לחנוכה וכמובן, כרטיסי מזון במאות שקלים. המתנדבים מזינים לאפליקציה יעודית דיווחים על הביקורים וההדלקות בבתים והמשובים מלאים סיפורים מרגשים.

לצד ההדלקות בבניינים והביקורים בבתי קשישים, עורכים מדי ערב צעירי חב"ד שיירות אור ברחבי הארץ, כשהם נוסעים ברכבים שעל גביהם חנוכיות ומזכירים לציבור להדליק את נרות החנוכה ולקיים את מצוות החג.

מי שעומד בראש ארגון צעירי חב"ד הוא הרב יוסף יצחק אהרונוב, שהצליח להביא השנה את מערך השליחות של חב"ד בישראל לשיא. השנה יצא השליח ה-1,000, שיצטרף למשפחת שלוחי חב"ד בישראל, המהווים אימפריה אדירה של פעילות המנגישה את היהדות במאור פנים ואהבת ישראל.

היינו כחולמים: משלחת מהאמירויות ומבחריין הדליקו חנוכייה בכותל

בעקבות החתימה על ההסכם: הרב פינטו מרחיב את מערך הכשרות במרוקו

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • חנוכה
  • חב"ד
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully